Phoenix dag 1 - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu Phoenix dag 1 - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu

Phoenix dag 1

Door: Stan Braakman

Blijf op de hoogte en volg Stan

19 December 2015 | Verenigde Staten, Dallas

Na een aantal uur diep te hebben geslapen in het vliegtuig, zijn we veilig geland in Phoenix, Arizona. Met de uber zijn we in de nacht naar ons hotel gegaan. De chauffeur was aan het vertellen over de slangen en andere dieren die er leefden. In de duisternis zagen we hier en daar iets van de droogte en cactussen.

Na een lekkere nacht zijn we eerst even grote boodschappen gaan doen in Whole Foods. De weg naar Whole Foods bestond voornamelijk uit palmbomen en cactussen. Het weer is net boven de twintig graden, maar blijkbaar is dat koud voor hier.

We hebben de hele middag in een park doorgebracht. Niet een klein park, maar echt een groot park het serieuze bergen om te hiken. Dit hebben we ook gedaan en het gaf super mooi uitzicht over de stad en de natuur. De hikes waren best pittig en vermoeiend, maar ze waren het zeker waard. Ook hier veel cactussen en palmbomen. Het was serieus een plaatje! In dit park was ook het bekende Hole in the Rock. Dit was een erg simpele hike met op een rots met mooie inhammen en een groot gat door de berg.

's avonds zijn we naar de binnenstad geweest uiteten en hebben we nog even door de stad gelopen. We gaan vroeg naar bed want morgen willen we naar de Camelback mountain gaan. Dit is de grote bekende berg midden in Phoenix. morgen nacht vertrekken we met de bus naar San Diego