Dallas dag 3 - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu Dallas dag 3 - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu

Dallas dag 3

Door: Stan Braakman

Blijf op de hoogte en volg Stan

18 December 2015 | Verenigde Staten, Dallas

Vanochtend zijn weer downtown gegaan en hebben we een paar parken en andere bezienswaardigheden bezocht. We hebben niets bijzonder spectaculairs gedaan. Gewoon een rustig dagje en overal lekker rond gehangen en een aantal foto’s gemaakt. Ik weet nog niet of we de tijd gaan hebben om wat foto’s online te zetten want we hebben een druk schema.

We hebben gegeten bij een Mexicaan en eigenlijk is de hele stad vol Mexicanen. Alle tekst is ook gedrukt in het Spaans overal. Elk verkeersbord en ieder publieke tekst is vertaald in het Spaans. De stad zit vol met Mexicaanse restaurants.

’s Avonds moesten we naar het vliegveld want onze vlucht vertrekt om 10:30 ongeveer. Ik typ het verhaal nu op het vliegveld omdat ik wat tijd over heb. Dat was een paar uur geleden niet het geval. De shuttle van het hotel zou ons op komen halen bij het station, maar hij stond in de file zowel de taxi’s die we gebeld hadden. Dit zorgde voor een beetje stress, maar omdat we alles goed gepland hadden, zijn nu toch mooi op tijd. Het vliegtuig vertrekt binnen een paar minuten naar Phoenix. Daar zal er weer een extra uur tijdsverschil zijn.