Los Angeles dag 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu Los Angeles dag 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu

Los Angeles dag 2

Door: Stan Braakman

Blijf op de hoogte en volg Stan

25 December 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Onze tweede dag in LA zijn we naar de beroemde walk of fame geweest. Dit is de straat met alle sterren van beroemdheden. Het waren verrassend veel tegels en ook super veel namen die ik niet ken. Ook waren er veel namen die ik miste waarvan ik dacht dat we die wel tegen zouden komen. Natuurlijk hebben we de belangrijke namen gevonden.

Toen we terugliepen zagen we tussen de gebouwen de Hollywood letters op de berg. We wilden ernaartoe lopen, maar helaas was dit verder dan we dachten. We liepen en liepen maar totdat we een goed uitzicht op de letters hadden, maar dat viel een beetje tegen. We zijn bijna de hele berg opgeklommen en uiteindelijk werd het donker. We hebben wel een aantal mooie foto's gemaakt. Onze weg terug was dan ook net zolang, maar gelukkig verleende mensen ons wifi waardoor we een uber konden nemen.

Terug in de binnenstad hebben we niet veel meer gedaan. Ik heb wel vandaag een aantal foto's van de afgelopen dagen erop gezet.