Williamsburg en meer - Reisverslag uit Williamsburg, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu Williamsburg en meer - Reisverslag uit Williamsburg, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu

Williamsburg en meer

Door: Stan Braakman

Blijf op de hoogte en volg Stan

05 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Williamsburg

De weken gaan nu vanzelf. Alles gaat zijn gangetje op school en eromheen.

We hebben op een study abroad fair gestaan en Maastricht gepromoot. Iedere universiteit had zijn eigen spullen opgestuurd gekregen en wij moesten het gaan presenteren en iedereen wat foldertjes meegeven. We stonden met een aantal mensen van Maastricht bij elkaar en dat was wel gezellig.

Verder op school hebben we nu een aantal mid terms gehad. Deze gingen wel voldoende. Gelukkig hebben pass/fail en kan ik ietsjes meer genieten van me vrije tijd. Ook moeten we veel opdrachten inleveren voor punt.

Verder ben ik ook een keertje gaan hardlopen off-campus. Ik ben naar James River gerend en heb er een paar mooie foto's gemaakt. Helaas was het weer iets minder de laatste tijd.

Verder wil ik over het weer zeggen dat er een hurricane landinwaarts zou komen. Joa-guin of zoiets. Het weer was dus een stuk slechter, maar gelukkig ging hij meer zeewaarts dan voorspeld wel.

Vorig weeken ben ik naar Williamsburg geweest. We waren zaterdag ochtend vertrokken met de trein. Het was maar een uurtje met de trein, maar we wilden er eventjes tussenuit. Zaterdag zijn we naar een winkelcentrum geweest (outlet)..... maar het was erg gezellig. Na een nachtje in een hotel te hebben geslapen zijn we naar de binnenstad geweest. Het was een historische stad en er was nog veel te zijn van vroeger. De hele binnenstad was nog erg oud en erg ruimtelijk met oude huizen en andere gebouwen. Er was veel te doen voor toeristen in het algemeen. Ook zijn we naar de universiteit van die stad geweest. William & Mary heette de universiteit. Deze was een stuk groter dan Richmond, maar het uiterlijk was hetzelfde. Net zo groen en hetzelfde thema. Het was vergelijkbaar met Richmond.

Tenslotte heb ik deze week nog 3 mid-terms waarvan ik er al eentje heb gehad. Gelukkig heb ik ze deze week en niet later want dit weekend en volgend weekend komen mam, pap, manon en oma langs. Ik kijk er naar uit om ze weer te zien na lange tijd en ze in mijn armen te sluiten en alles te vertellen wat ik allemaal heb gedaan.

Ik heb na vertraging en wat probleempjes de foto's van Wilmington en van de campus online gezet. Verdere foto's volgen

  • 07 Oktober 2015 - 04:04

    Paul:

    Leuke foto's Stan
    En tot gauw word tijd dat ik je weer eens zie heb je toch wel een beetje gemist.
    En je hebt weer eens een leuk reisverslag geschreven.

    Tot binnenkort Pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Williamsburg

Stan

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 17516

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

United States of America

Landen bezocht: