Verjaardag - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Door: Stan Braakman

Blijf op de hoogte en volg Stan

02 September 2015 | Verenigde Staten, Richmond

Ten eerste iedereen bedankt voor alle felicitaties!!!
Ik heb een leuke verjaardag gehad. Wel helaas een drukke dag qua les, maar ik heb een lekker muffin met kaarsjes gekregen die ik uit mocht blazen haha. Erg fijn dat er aan mer gedacht werd. Ook heb ik nog even geskyped tussendoor. 's Avonds zijn we nog even naar Cellars geweest. Dit is een soort restaurant/kroegje op de campus. Je kunt er van de kaart eten en een drankje doen. Helaas was dat een non-alcoholisch drankje wantje nog steeds niet 21+. Het was een doordeweekse dag dus laat hebben we het niet gemaakt. Ik zal het zeker in het weekend gaan vieren.

Ik ga binnenkort eens met de camera over campus lopen en zal dan een aantal foto's maken van de campus zodat iedereen kan zien hoe het hier uit ziet. Ik geef alvast prijs dat het wel lijkt op Harry Potter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Richmond

Stan

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 17504

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

United States of America

Landen bezocht: