eerste lesweek - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu eerste lesweek - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu

eerste lesweek

Door: Stan Braakman

Blijf op de hoogte en volg Stan

29 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Richmond

Ik ben zondag al twee weken op de campus. De tijd vliegt! Ik heb net me eerste lesweek achter de rug. Na veel te hebben gewisseld en niet precies wetende welke vakken ik wilde heb ik nu een aantal vakken die mij wel leuk lijken en hopelijk goed bevallen.

Ik ben donderdag naar een toga party geweest. Het was in het Griekse buiten theater op de campus. Iedereen had een toga aan en het zag er best grappig uit. Alle feestjes beginnen erg vroeg en eindigen ook erg vroeg ten opzichte van Europa.

De grootte van de campus raak ik nu een beetje aangewend. We hoeven niet altijd meer te lopen want overal hebben ze fietsen neer gezet die iedereen zomaar mag pakken en zich ermee verplaatsen over de campus. De grote gym en de zaal om te eten is wel nog apart en wennen, maar dat vind ik allemaal geen probleem.

Toevallig ben ik pas naar de gym geweest squashen en daarna zag ik een weegschaal en heb ik eens gekeken of ik veel of juist niet was aangekomen. Gelukkig was ik rond het zelfde gewicht als toen ik vertrok. Zelfs nog ietsjes minder, maar dat zal wel komen omdat het na het sporten was.

In het weekend moet ik nog een beetje bijwerken van school want heb nieuwe vakken en de colleges gemist. Verder gaan we nog naar een frat party en doen we wat kleine dingetjes zo hier en daar.


  • 30 Augustus 2015 - 11:22

    Pim:

    Stan, de tijd vliegt inderdaad! Gelukkig is het allemaal goed gekomen met je lessen! Wel beetje balen natuurlijk dat je nu in het weekend extra werk er aan over houdt. Maarja t is niet een groot feest eh;)!

    Wat fijn van de fietsen op de campus! Nu hoef je niet naar de Target of de Wallmart om een fiets te kopen!

    Veel plezier nog dit weekend!

  • 31 Augustus 2015 - 06:57

    Mark:

    Time flies when you have fun!
    Teken dat je het naar de zin hebt.
    Vandaag de 31e een speciale datum. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hierzuklen we een pilsje drinken en toasten op jou.
    Jij een hele fijne derde week toegewenst en wie weet zetten ze jou daar ook in het zonnetje.

    Groet Mark

  • 31 Augustus 2015 - 11:04

    Peggy:

    Stan gefeliciteerd met jeverjaardag
    Familie. Geraets Heel.

  • 31 Augustus 2015 - 16:54

    Pap En Mam:

    Ha kerel nog een keer van harte gefeliciteerd. Al 20 wat gaat de tijd snel. Het is heel raar dat je er niet ben maar hopelijk heb je een fijne dag. Wij zullen vanavond eentje op jou drinken

  • 31 Augustus 2015 - 19:13

    Jan Biermans:

    Ha staan leuk om je zo te volgen met je verslagen.
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Vele groetjes en nog veel plezier in Amerika.

    Jan Biermans

  • 31 Augustus 2015 - 20:37

    Oma Kelpen:

    Proficiat met je verjaardag.
    Heb je het een beetje naar je zin in Amerika?
    Heb je al een nieuwe keuze gemaakt voor de vakken?

    Groetjes
    Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Richmond

Stan

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 17523

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

United States of America

Landen bezocht: