Road trip dag 1 - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu Road trip dag 1 - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu

Road trip dag 1

Door: Stan Braakman

Blijf op de hoogte en volg Stan

27 December 2015 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Vandaag zijn we ’s ochtends naar Beverly Hills gegaan. Dit is de mooie rijke en dure woonwijk. Het zag er inderdaad allemaal netjes en mooi uit. Alleen gingen wij onze auto ophalen bij Enterprise. Ze hadden een rode Nissan voor ons klaar staan. We moesten alleen nog even een navigatie systeem ophalen bij een ander enterprise gebouw. Gelukkig hadden we alles online al gereserveerd want blijkbaar zijn bijna alle Enterprise’s gesloten op zondag en alle auto’s waren al weg. Even naar de supermarkt en we konden beginnen.

Vandaag wilden we stoppen bij Santa Barbara. Dit is een klein plaatsje aan de kust. Het plaatsje was niet erg groot en het strand was niet zo heel groot. Ik had iets anders verwacht van het strand. Het had een grote pier waar je zelfs je auto kon parkeren. Het stelde allemaal niet zo veel voor. Er was een soort markt waar allerlei artiesten hun schilderijen en andere kunstvoorwerpen probeerden te verkopen.

Hierna zijn we doorgereden via de kust en de bergen naar Grover Beach. Hier hebben we ook een hotel gezocht. Deze keer waren we zo slim om te vragen of we eerst in de kamer konden kijken zodat we een beter hotel hadden als in Los Angeles. Het was al snel donker en we hebben niet veel van Grover Beach gezien. We hebben verder onze volgende dag gepland en het wordt het bekende Hearst Castle.