planning - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu planning - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu

planning

Door: Stan Braakman

Blijf op de hoogte en volg Stan

07 December 2015 | Verenigde Staten, Richmond

Het einde van me tijd in Richmond is nabij. Nog maar andere halve week een aantal tentamens maken en dan zit het er helaas op. Dan kan ik lekker naar huis om iedereen weer te zien na een lange tijd. Maar voordat het zover is ga ik eerst nog een aantal weken reizen met Agnes. We gaan naar de West kust, California voornamelijk. In deze post laat ik even onze planning zien zodat jullie weten waar ik op dat moment zou moeten uithangen. We hebben nog niet alles gepland of geboekt, maar de belangrijke vluchten, hotels of andere vervoermiddelen zijn geregeld.

15 Dec - vertrek van Richmond naar Baltimore/Washington
16 Dec ochtend - vliegtuig naar Dallas (Texas)
18 Dec avond - vliegtuig van Dallas naar Phoenix
21 Dec nacht - bus van Phoenix naar San Diego
24 Dec - bus van San Diego naar Los Angeles
27 Dec - auto huren en naar het noorden rijden via de kust met een nacht
dan via Death Valley naar Las Vegas
29 Dec avond - in Las Vegas ook met nieuw jaar!
1 Jan - rijden naar Grand Canyon en misschien Antelope Canyon
2 Jan - Grand Canyon
3 Jan - auto terug brengen in Los Angeles en met de bus naar San Fransisco
6 Jan - vliegtuig van San Fransisco naar New York
8 Jan - vliegtuig terug naar Dusseldorf

Ziet eruit als een strakke en drukke planning. Voordat het zover is moet ik eerst maar eens me examens maken. Morgen heb ik me eerste examen en daarna heb ik me examens op dinsdag, donderdag, vrijdag en de laatste 14 december op de maandag. Dan pas kan ik me koffers in gaan pakken. Ik hoop dat het mogelijk is en dat het niet te duur is om een pakketje naar huis te sturen.

Nog iets kleins wat ik de laatste dagen gedaan heb. We zijn op z'n typisch Amerikaanse wijze gaan bowlen. En ja er zaten twee mooie strikes tussen haha. Dat was erg leuk om te doen.

Helaas, begin het nu tot me door te dringen dat het al bijna zover is om naar huis te gaan. Aan de andere kant is het ook weer fijn om naar huis te gaan. Gelukkig heb ik nog een mooie reis te goed.

Oh en ik zal nu even een aantal foto's toevoegen bij een aantal vorige verslagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Richmond

Stan

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 17476

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

United States of America

Landen bezocht: