shooting range - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu shooting range - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu

shooting range

Door: Stan Braakman

Blijf op de hoogte en volg Stan

22 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Richmond

We wilden eerst met een groep naar Virginia Beach gaan, maar we waren een beetje aan de late kant en het was best prijzig last minute. Dus kwam ik op het idee om naar een shooting range te gaan. Het stond bovenaan op mijn to-do lijstje voor Amerika.

We zijn er naartoe gereisd met Uber. Dit zijn super goedkope taxi die door particuliere mensen wordt beheerd. Eenmaal aangekomen kwamen we eerst in de winkel. Deze was waanzinnig om te zien. Ze verkochten serieus alle soorten geweren. Van pistolen en revolvers naar automatische geweren en snipers. Je mocht gewoon vragen om ze even in je handen te houden. Ik heb serieus mijn ogen uitgekeken. Het is daar voor sommigen net als een telefoon komen. Je kiest er eentje en kan er zo mee weg lopen en ook nog voor een acceptabele prijs. Het is zo raar dat ze zo makkelijk verkrijgbaar zijn in Amerika.

Op de shooting range mocht je je eigen geweren kiezen en je targets. Het was super vet om te doen. Je schiet eigenlijk best snel veel kogels op. Het voelen van de terugslag van de geweren is super vet. Het schieten ging eigenlijk best goed. Ik was zeker blij met mijn resultaat. Ik heb geschoten met een pistool en een revolver, maar ik ga zeker nog een keer terug voor een shotgun en een rifle. Ik kwam er namelijk best laat achter dat je gratis het geweer kon wisselen voor eentje in dezelfde klasse. Voor mensen die ooit deze optie krijgen zeg ik: Zeker doen!

Het was een super vette ervaring om nooit te vergeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Richmond

Stan

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 17510

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

United States of America

Landen bezocht: