Road trip 3 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu Road trip 3 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu

Road trip 3

Door: Stan Braakman

Blijf op de hoogte en volg Stan

01 Januari 2016 | Verenigde Staten, Page

Nieuwjaarsdag is normaal een dag van uitslapen en relaxen. Dit zat er voor ons niet in. We wilden zo lang mogelijk slapen omdat het de nacht ervoor laat was geworden. We moesten helaas al om 11 uur uitchecken en na een beetje verslapen te hebben zaten we op tijd in de auto. Ons doel was om naar de Antelope Canyon te rijden. Helaas werd het sneller donker dan we dachten en zijn we direct naar ons hotel in Page gereden. Onderweg reden we wel nog door een ander national park wat op de route lag en hier zijn we een keer gestopt bij een mooi uitzicht punt over de Colorado rivier. Hier was een mooi punt over de bergen en klifs. Het leek al een beetje op de Grand Canyon. Een stukje verder reden we naast een grote dam, de Glen Canyon dam. Dit was een super mooie kloof waar je overheen reed. Je zag super mooi de bochten van de Colorado rivier. Het was een kort en niet erg interessante dag. We hebben nog de was gedaan en vroeg naar bed gegaan zodat we ’s ochtends vroeg op kunnen staan om alsnog naar de Antelope Canyon te gaan en daarna de Grand Canyon.