San Diego dag 3 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu San Diego dag 3 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu

San Diego dag 3

Door: Stan Braakman

Blijf op de hoogte en volg Stan

23 December 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag was onze laatste dag in San Diego. We zijn vroeg opgestaan en hadden al snel uitgechecked. We liepen via de haven naar onze bus en hier stond een boot wat deel was van een museum. Deze boor was blijkbaar een boot uit de film Pirates of The Caribbean. In het museum waren nog andere boten als een Russische onderzeeër. Nog even de meeuwen brood voeren van het gratis ontbijt van het hotel en klaar.

Met de bus zijn we naar Ocean Beach gegaan in San Diego. Dit was een mooi strand met een gigantisch lange pier. De pier zelf was niet veel bijzonders. Er waren ook veel toeristische winkeltjes in deze straat waar ook later de markt was.

We zijn via het strand naar het Nationaal park Sunset Cliffs gelopen. Het strand bestond uit rotsen en zand en het was een mooie wandeling. De rotsen waren erg zacht en je kon er je naam in krassen. Althans dat is wat veel mensen voor ons gedaan hadden. Eenmaal aangekomen in het nationaal park, zag je de kliffen. Het zag mooi uit, maar je mocht niet overal lopen want het was beschermd. Het was een smal park naast het water. Het had mooie inhammen en de kliffen zagen er wonderschoon uit. Wegens tijd hebben we niet het hele park doorlopen helaas.

Nu zitten we in de terminal op onze bus te wachten naar Los Angeles. Vanavond al zullen wel aankomen in LA. Hier brengen we kerstmis door tot 27 december.

Verder heb ik vandaag een officieel bericht gekregen dat ik al me vakken heb gehaald. twee daarvan zelfs met een A.

• 24 December 2015 - 13:58

Carla:

Ha wat fijn dat je alles gehaald hebt en zelfs 2 met een 10!! Bravo jong kan niet mooier toch.
    Hoef je volgend jaar niet meer terug haha of misschien wel jammer.
    Ja dat zeehonden bijten wisten we, moet je pap maar vragen die dacht ook een keer een jonge zeehond te aaien, zag er zo schattig uit maar ook al goed bijten.
    Mooie foto's van San Diego. Alles wat wij tot nu toe gezien hebben is mooi, volgens mij die hele omgeving daar de moeite waard.
    Jullie fijne kerstdagen, voor de eerste keer dat je met deze dagen niet thuis bent. Is voor ons allemaal heel vreemd. Heel veel groetjes pap en mam. Xxxx