Dallas dag 2 - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu Dallas dag 2 - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu

Dallas dag 2

Door: Stan Braakman

Blijf op de hoogte en volg Stan

17 December 2015 | Verenigde Staten, Dallas

Vandaag waren we de dag vroeg begonnen en zijn we direct naar de binnenstad gegaan. We zijn eerst naar een western winkel geweest en het was erg bijzonder. Ze verkochten voornamelijk cowboy hoeden en traditionele cowboy laarzen. Het grappige is dat de mensen dit ook dagelijks dragen. Je kon er leuke en grappige dingen van Texas kopen.

Daarna zijn we door de stad gelopen en van alles gezien en bekeken. Allemaal leuke kleine toeristische dingen. Ook zijn we naar de plaats geweest waar John F. Kennedy is vermoord. Er zijn veel monumenten omdat hij in deze stad is vermoord.

Net voor zonsondergang zijn we naar de reuniontower geweest. Dit is een uniek gebouw van de skyline van Dallas. Vanaf het skydeck hebben we zonsondergang gezien. Gebouwen er omheen waren verlicht wat zorgde voor een mooie sfeer. De toren zelf was ook verlicht.

's Avonds zijn we lekker traditioneel steak gaan eten. Het was erg lekker. We wilden heel erg graag naar een rodeo gaan, maar helaas is deze iedere vrijdag en zaterdag. Morgen zijn we 's avonds niet meer in Dallas dus kunnen we dit helaas niet meemaken. Morgen gaan we met het vliegtuig weer verder naar Phoenix.