Baltimore - Reisverslag uit Baltimore, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu Baltimore - Reisverslag uit Baltimore, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu

Baltimore

Door: Stan Braakman

Blijf op de hoogte en volg Stan

15 December 2015 | Verenigde Staten, Baltimore

Vandaag zijn we ’s ochtends vertrokken met de bus naar Baltimore. Het reisje duurde zoals gepland 3 en een half uur. Eerst moesten we vroeg opstaan en nog allerlei kleine dingetjes regelen. Dit zorgde een beetje voor stress omdat we nog snel een pakketje naar huis wilden sturen. Na afscheid te hebben genomen van een aantal exchange studenten die nog op campus waren gingen we dan naar het bus station.

Van Baltimore zelf hebben we niet veel gezien. We zijn naar de haven geweest en hebben er rond gelopen, mooie dingen gezien en er gegeten. We willen een goede nachtrust want morgen gaan we al vroeg met het vliegtuig naar Dallas. Het vliegtuig vertrekt om 10:27 en hopelijk is het ietsjes warmer in het zuiden.