november - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu november - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van Stan Braakman - WaarBenJij.nu

november

Door: Stan Braakman

Blijf op de hoogte en volg Stan

25 November 2015 | Verenigde Staten, Richmond

Het is de eerste keer dat ik niet bij de verjaardag van mam en Manon kon zijn. Gelukkig hebben we wel kunnen skypen met elkaar. Me kadootje is helaas nog niet aangekomen, maar die komt nog! Beetje een raar en anders gevoel.

We zijn ook naar de eerste basketbal wedstrijd van het seizoen gegaan. Het is een groot mooi stadion met veel plaatsen. Helaas hebben ze verloren, maar 2 dagen daarna hadden ze gewonnen. Het is net als de voetbalwedstrijd werd er ook om dit event een heel feest gebouwd. Ook hier gooien ze vanalles in het publiek en het was erg gezellig in de studentensectie.

Verder is het vanaf vandaag een kleine vakantie. Thanksgiving!! We vertrekken vanavond met de auto naar Chicago en komen zondag terug. We rijden met een Amerikaan mee dus dat scheelt weer want de vluchten en auto huren is niet bepaald goedkoop. En zeker niet met Thanksgiving want dan gaat iedereen reizen. Ik heb er veel zin in en ben benieuwd naar de Thanksgiving parade.

Tenslotte hebben Agnes en ik het plan af voor na het semester. Ik zal als ik terug ben van Chicago ons plan uittypen zodat jullie weten waar ik uithang. Ik kijk er naar uit.

Ook nog even iets van school tussendoor. Deze week waren een aantal deadlines van verslagen. Ik heb er nog twee te gaan na het Thanksgiving

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Richmond

Stan

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 17446

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

United States of America

Landen bezocht: