Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Heel, Nederland van Stan Braakman - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Heel, Nederland van Stan Braakman - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Door: Stan Braakman

Blijf op de hoogte en volg Stan

09 Augustus 2015 | Nederland, Heel

Vandaag had ik mijn afscheidsfeestje voor familie en vrienden. Mijn vader, moeder en zus hadden de dag goed voorbereid en stonden al 's ochtends vroeg in de keuken om allerlei (typisch Amerikaanse) lekkernijen te maken. Zo hadden ze een Amerikaanse cheesecake en een taart met de Amerikaanse vlag gemaakt. Ze smaakten overheerlijk!
Het was erg gezellig, maar het was ook een beetje een dubbel gevoel omdat ik velen voor een lange tijd niet zal zien. Velen gesprekken gingen ook over de lange reis. Hoe meer ik erover ging vertellen, hoe meer zin ik erin kreeg. Desondanks kwam ook het gevoel dat het niet lang meer duurt voordat ik vertrek. Woensdag al!
We hebben allemaal heerlijk gegeten. Raad eens! Broodje hamburger en broodje hotdog.
Het was een geslaagd afscheidsfeestje en nu begint het pas! komende dagen zal ik alle spullen bij elkaar moeten gaan zoeken en ik zal daadwerkelijk aan de gedachte moeten wennen dat ik over een aantal dagen aan de andere kant van de wereld ben. Ik kijk er zeker naar uit en het lijkt mij fantastisch om allemaal nieuwe dingen mee te maken en te ervaren. Nog 3 nachten voor vertrek, spannend!

  • 12 Augustus 2015 - 19:54

    Peggy Geraets:

    stan heel veel succes en plezier .

  • 12 Augustus 2015 - 21:52

    Mark Van Blerk:

    Gelukkig is de vlucht naar de States voorspoedig gegaan.
    Geniet van het moois in New York.
    Fijne dagen toegewenst aldaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stan

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 17461

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

United States of America

Landen bezocht: